Reklamační řád

Internetový prodej NejSkleníky.cz

 Při řešení reklamací postupujte podle předem stanovených kroků:
 
 

Objednávka výrobků

1. Zkontrolujte dodané výrobky (Skleníky či jejich příslušenství)
Obdržíte-li poškozený výrobek nebo obal, který je předmětem Vaší objednávky, neprodleně informujte provozovtele obchodu NejSkleníky.cz. Učiňte tak nejpozději do 7 od zjištění. Vyhnete se tak případnému nedorozumění při řešení reklamace či jakýmkoliv jiným komplikacím.
 
3. Sepiště co nejpodrobněji Váš problém a pokud můžete, pořiďte fotografie
Provozovateli obchodu NejSkleníky.cz zašlete co nejpodrobnější popis Vašeho problému včetně fotografií (například poškozeného výrobku).
 
4. Neprodleně informujte provozovatele
Provozovatele kontaktujte nejlépe e-mailem. Samozřejmě je možné využít i telefonického kontaktu. Uveďte číslo Vaší objednávky. Zástupci  provozovatele Vás budou následně kontaktovat.
 
 
 
 
 
 

 

Košík

Aktuální košík je prázdný

 

E-shop

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Sociální sítě NejSkleníky.cz

Page generated in 1.3586 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál